loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
آرمون بازدید : 52 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (4)

 

سرمایه ای ابدی

  یکی از اساتید دانشگاه خاطره جالبی را که مربوط به سالها پیش بود برای عده ای نقل میکرد:
چندین سال قبل برای تحصیل در دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا، وارد ایالات متحده شده بودم
سه چهار ماه از شروع سال تحصیلی گذشته بود که یک کار گروهی برای دانشجویان تعیین شد
که در گروه های پنج شش نفری با برنامه زمانی مشخصی باید انجام میشد.
دقیقا یادمه از دختر آمریکایی که درست توی نیمکت بغلیم مینشست و اسمش کاترینا بود
پرسیدم که برای این کار گروهی تصمیمش چیه؟

گفت اول باید برنامه زمانی رو ببینه، ظاهرا برنامه دست یکی از دانشجوها به اسم فیلیپ بود…

پرسیدم: فیلیپ رو میشناسی؟

کاترینا گفت: آره، همون پسری که موهای بلوند قشنگی داره و ردیف جلو میشینه!

گفتم: نمیدونم کیو میگی!

گفت: همون پسر خوش تیپ که معمولا پیراهن و شلوار روشن شیکی تنش میکنه!

گفتم: نمیدونم منظورت کیه؟

گفت: همون پسری که کیف و کفشش همیشه ست هست باهم!

بازم نفهمیدم منظورش کی بود!

اونجا بود که کاترینا تن صداشو یکم پایین آورد و

گفت: فیلیپ دیگه، همون پسر مهربونی که روی ویلچیر میشینه…

این بار دقیقا فهمیدم کیو میگه!! ولی به طرز غیر قابل باوری رفتم تو فکر،

آدم چقدر باید نگاهش به اطراف مثبت باشه که بتونه از ویژگی های منفی و نقص ها چشم پوشی کنه…

چقدر خوبه مثبت دیدن…

یک لحظه خودمو جای کاترینا گذاشتم،

اگر از من در مورد فیلیپ میپرسیدن و فیلیپو میشناختم، چی میگفتم؟

حتما سریع میگفتم همون معلوله دیگه!!

وقتی نگاه کاترینا رو با دید خودم مقایسه کردم خیلی خجالت کشیدم…:)

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط z_noori در تاریخ 1392/11/23 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالي و اموزنده بود.مرسي عزيزم...
بهتر نبود لبخنداخرشو برميداشتي عزيزم.؟..
واقعا گاهي اوقات چقد ديد بدي داريم..هميشه بايد نيمه پر ليوانو ديد...
شکلک
پاسخ : خواهش میشه
عزیزم لبخندش از اون لبخند تلخا بودشکلک

این نظر توسط علی نصر در تاریخ 1392/11/23 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

داستان جالبی بود...
فقط از جانب من به اون جمع بگید که به استادشون بگن که از کاترین بپرسه که احیانا بچه محل من نیستشکلکشکلک
پاسخ : بچه محل شما؟!؟! : )
مرسی از کامنت

این نظر توسط علی(ali.f) در تاریخ 1392/11/22 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

سلام

اگه بگم زیبا بود کم لطفی کردم...خیلی زیبا بود....و البته خیلی هم تاثیر گذار.

ممنونمشکلک
پاسخ : slm,khahesh mikonam

این نظر توسط حسین در تاریخ 1392/11/22 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود...........

چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید.........
پاسخ : merC az Cm


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 1,514
  • بازدید کلی : 39,332