loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
آرمون بازدید : 201 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (5)

یادتونه ...

1)روزی که کیفمون و مینداختیم رو دوشمون و کاردستی مون و میگرفتیم دستمون ، چقققد نگاه ها و حرفای در و همسایه و عابرا برامون مهم بود .

2)دوران دبستان هرچی ازمون می پرسیدن و بلد نبودیم ، فوری می گفتیم : ما تا سر اینجا خوندیم :):):)

 

3)روزایی که ورزش داشتیم ، از خونه با لباس ورزشی میرفتیم مدرسه و برمیگشتیم ، چقققد دوس داشتیم همه بفهمن ما امروز ورزش داریم .


 

 بقیه تو ادامه مطلب....

5)زنگ آخر که میشد ، کیفامون و مینداختیم رو کولمون و منتظر بودیم زنگ بخوره ، همه میخواستیم اولین نفری باشیم که از کلاس میریم بیرون ( معلما هم نامرد ، همون موقع میگفتن باید با صف برین بیرون :/:/:/)

6)هروقت معلم سوال امتحانی و میخوند تا تو برگه بنویسیم ، هنوز سوال تموم نشده میپرسیدیم : چند خط جا بذاریم ؟؟؟

7)یکی از سرگرمی هامون این بود که سکه رو میذاشتیم زیر کاغذ و با مداد مشکی روش میکشیدیم و رو کاغذمون یه سکه عین خودش چاپ میکردیم .

8)صفحه ی سمت چپ دفترمون و خیلی دوس داشتیم چون نو بود ، امان از وقتی میخواستیم رو صفحه راستیه بنویسیم :(:(:(

9)موقع امتحان بین خودمون و کناریمون کیف میذاشتیم که تقلب نکنیم .(چقدم فایده داشت)

10)چقققد خوشحال میشدیم وقتی از دوستمون که تو یه کلاس یا مدرسه ی دیگه بود می پرسیدیم

 "درستون کجاست؟" یه درس ازمون عقب تر باشه .  

11)وقتی سر کلاس گچ تموم میشد ، خداخدا میکردیم معلم به ما بگه برو از دفتر گچ بیار ..

12)تو کلاس یار کشی میکردیم و با تخته پاک کن و خورده گچ های کنار تخته میذاشتیم دنبال هم !

13)روزایی که برف میومد زودتر از خواب پا میشدیم ببینیم اخبار تعطیلی مدرسه رو اعلام میکنه یا نه .

14)تا معلم میگفت بچه ها یه ورق از دفترتون بکنین ، فوری میپرسیدیم " از وسط بکنیم؟ " .

 

 

 من که از 7 و12 کلی خاطره دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali.f در تاریخ 1392/05/01 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

منکه خاطره زیاد دارم.یادمه اول دبستان بودم.تو صف واستاده بودم ک مراسم صبحگاه اجرا میشد.ناظم پشت میکروفون گفت:کی میاد قران بخونه؟
منم سینمو دادم جلو و رفتم قران بخونم.پشت میکروفون شروع کردم سوره توحید خوندن و مث بچه های مهد کودک تند تند میخوندم.یهو دیدم همه دارن میخندن منم گفتم:هر هر هر مگه خنده داره؟دیگه بدتر شد حتی ناظم نتونست جلوی خندشو بگیره....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : جالب بود: )))

این نظر توسط alinsr در تاریخ 1392/04/26 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

وای وای وای خانوم ارمون چه کردی با این خاطرات...
همه اون روزای بچگیم مث فيلم سينمايي رو دور تند از جلوي چشام داره رد میشه...
یادمه زنگ ورزش همیشه یه یار کم بود معلمون میومد باهامون بازی میکرد میخواست دریبل بزنه از جا بلندت میکرد میزاشتت اون ور بعدم همیشه جر میزد ما هم نمبتونستیم بش چیزی بگیم ...
چه روزایی بود یادش بخیر

پاسخ : عجب معلمی!!!!!مرسی از کامنت.

این نظر توسط زينب نوري در تاریخ 1392/04/26 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

اول يه سلام گرم به همه ي بچه هاي قدرت:
روزه نمازهاتون قبول.وبلاگ جديدتون مبارک.واقعاعاليه،بهتون تبريک ميگم وارزوي موفقيت هاي روزافزون دارم براتون...
شکلک
وحالاتو سهيلا جون:واقعا ياداون دوران افتادم،چه روزايي بود...اگه دقت کرده باشي مغنعه هاي بچه هاي دبستاني يک لايست که راحت سرشون بشه.يک خاطره اي که ازدبستانم دارم هميشه خندم ميگيره يادم مياد اينه که از بس تحرکم زياد بود هميشه مغنعه ي من 180 درجه ميچرخيديني اون خط زيرش ميومد بالاي سرم هرچردرست ميکردم بازم همينجوري ميشدموهامم کوتاه بود هميشه تو چشمام ميومد.توي همه ي عکساي دبستانم همينجوريم شکلکشکلکيادمه معلمم هرزنگ واسم درست ميکرد ولي تاثيري نداشت.اخرش درمياوردم ميزاشتم تو کيفمشکلک....ممنون واقعا پست قشنگي بود
پاسخ :
سلام عزیزم،ممنون از لطفت نماز روزه های شما هم قبول باشه.
آره یادمه،آخی الهی!!منم تا دوم ابتدایی باهاش درگیربودم.خواهش عزیزم مرسی از کامنت.

این نظر توسط Fatemi در تاریخ 1392/04/26 و 5:01 دقیقه ارسال شده است

بله درسته.ولی من فقط وقتی برمیگشتم خونه با لباس ورزشی میومدم.البته من از همه اون موارد خاطره دارم.حالا شما بازی زوو رو هم بازی میکردین؟شکلکشکلک



پاسخ : بله اونم بازیه خوبی بود.

این نظر توسط Fatemi در تاریخ 1392/04/25 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

خدائیش یادش بخیر.خیلی حال میداد.

و اینکه همیشه مبصر روی تخته مینوشت خوبها و بدها و هرکی خیلی اذیت میکرد جلو اسمش ضبدر میزد.حالا شما زنگ ورزش چی بازی میکردین؟شکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : بله خوبها و بدها هم چیز جالبی بود،خب هرسال یه نوع رشته ورزشی.البته مورد سوم فک کنم در مورد آقایون صدق کنه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,278
  • بازدید کلی : 39,096