loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
علینصر بازدید : 131 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

چه خوبه آدم وقتی کاری رو میخواد انجام بده یا چیزی بگه

 قبلش به عواقب احتمالی اون فکر کنه

چه بسا چیزای کوچیکی که به موقعش چوب بشه و تو سر ادم بخوره

و جای جبرانی واسه ادم نمونه

و مصداق ضرب المثل تیری که از چله در امد...شود

در ادامه مطلب مکالمه ای در قالب طنز گزاشته شده که با این صحبت ها بی ربط نیست...

پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟


دختر: سلام. خواهش می کنم..میشه خودتونو معرفی کنین؟


پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟


دختر‌ : تهران/نازنین/۲۲


پسر : اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه


دختر: مرسی!شما مجردین؟

پسر : بله. شما چی؟ازدواج کردین؟


دختر : نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟


پسر : من فوق لیسانس مدیریت از ام آی تی دانشگاه اَمِریکا دارم. شما چی؟


دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم


چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم: پسر


دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟


پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟


دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟


پسر : خیابون دربند. شما چی؟


دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟


پسر : خیابون دربند. خیابون…… کوچه……پلاک….شما چی؟


دختر : اسم فامیلی شما چیه؟


پسر : من؟ حسینی! چطور؟


دختر : چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟


وحید : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده…. آخه می دونین………..


عمه ملوک : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای توی چت میدی؟می دونم به فریده چی بگم!


وحید : عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!


عمه ملوک :‌خب! باشه چیزی بهش نمیگم. دیگه اسم فریبرزو نیاریا!

 راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای


وحید: باشه عمه ملوک! بای

 


 


 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahman در تاریخ 1392/09/02 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

علی جان گل گفتی
حالا درسته خودمم بعضی وقتا( منظورم تا اول این ترمه)شاید یه چیزی بی پروا می گفتم ولی کلا با ادمایی که برای خندودن بقیه یکی رو می کوبن حال نمی کنم...
اشاره مستقیم نکردم چون میدونی کیو میگمشکلک
پاسخ : بهمن جان گل اونیه که از سر و روت میباره لطف داری...
در رابطه با اون یه نفر من منظورم به اون یه نفر نبود اما این دقیقا مصداق اون یه نفرهشکلک...
پاسخ : فک میکنم بیشتر از این نمیشد در لفافه حرف بزنم که اون یه نفر لو نره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 1,523
  • بازدید کلی : 39,341