loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
علینصر بازدید : 121 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

سلام خدمت دوستان 

یه نرم افزار کاربردی تلفن همراه مربوط به رشتمون پیدا کردم که خیلی با حاله...

باهاش میتونی مدارات رو رسم کنی و همه ی خصوصیات مدار  رو بت میده...

با خودم گفتم خالی از لطف نباشه شمام داشته باشید....

 

http://www.dl.farsroid.com/app/EveryCircuit-2.04(FarsRoid.Com).apk

(البته نرم افزار اندرویده )خوشمزه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/05/06 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه دوستان
من دنبال جزوه و نمونه سوال فیزیک 2 دکتر عسکری می گردم اگه بتونید بهم کمک کنید لطف بزرگی در حقم کردید.

این نظر توسط :>>>> در تاریخ 1393/05/03 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

آغا این M.R کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگین این چهقد فوضوله ها هویجوری محض اطلاع دیگران پرسیدم
شکلک شکلک
پاسخ : آرمون: نمیدونم...اما از بچه های خودمونه لابد شکلک

این نظر توسط m.r در تاریخ 1393/04/12 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

یعنی خوشم میاد وبلاگتون روز به روز آپدیت میشه.

واقعا 22 عضو وبلاگ خسته نباشید.جمیعا

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آرمون:خواهش میکنیم....قابلی نداشت، کاریه ک از دستمون برمیادشکلک

این نظر توسط زينب نوري در تاریخ 1393/04/01 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

ممنون جالب بود

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/02/03 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

دست درد نکنه.........زحمت کشیدی..........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون قابلي نداش شکلکشکلک

این نظر توسط bahman در تاریخ 1393/02/03 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

کشتی خودتو......واقعا خسته نباشی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آقا من بت توصیه میکنم دانلودش کنی،الان داغی ،بعدا بدردت میخوره شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,248
  • بازدید کلی : 39,066