loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
صندلی داغ بازدید : 173 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (69)

مهمون دوم صندلـــــی داغ

                                                    آقای جواد زاده

 

مدت اعتبار: تا چهارشنبه  شب

چون سوال زیادی نمیمونه و بیشترش همون یه روز اول پرسیده میشه تصمیم گرفتیم زمانش رو کمتر کنیم.

 

× صندلی داغ بعدی جمعه شب ساعت 9 با حضور خانوم حبیبی پور×



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali mehdiabadi در تاریخ 1392/12/08 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام به دوستای گلم و خانم آرمون
باید بگم که من به خاطر مشکلاتی که تو طول هفته دارم نمیتونم مهمون بعدی صندلی باشم و انصراف میدم.ایشالا تو دور های بعدی در خدمت هستم
پاسخ : سلام
باشه مشکلی نداره.ایشالله بعد خانوم حبیبی پور شما شرکت کنید.

این نظر توسط مجتبی ریاحی در تاریخ 1392/12/08 و 2:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از لطفتون
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط Armoon در تاریخ 1392/12/08 و 2:40 دقیقه ارسال شده است

صندلی داغ تا شنبه صبح تمدید شد.
پاسخ : اول سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم
در ثانی باید بگم که واقعا دوستان نسبت به من لطف دارن و از تک تکشون سپاس گذارم وکوچیک همه ی قدرتیا و الکا واذری زباناو..... هم هستم .
اما باید بگم که به نظرم ایتم صندلی داغ من تا همینجا کفایت میکنه بنابراین در همین لحظه صندلی داغ رو به نفر بعدی میسپارم و با توجه به اینکه داداش گلم اقای مهدی ابادی یه خورده سرش شلوغه از سر کار خانم حبیبی پور میخوام که تشریم بیارن رو صندلی.
ودر اخر ضمن تشکر دوباره از دوستان از همگی عذرخواهی میکنم.
پاسخ : سلام.
ما طبق درخواست بچه ها تمدید کردیم.حالا که خودتون تمایل ندارین.باشه ادامه نمیدیم.در هر صورت با تشکر از حضورتون در صندلی داغ.

این نظر توسط yas در تاریخ 1392/12/08 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

ادامه این داستان درfb
منتظر حضور گرمتون هستیم...

این نظر توسط رضا عسگری در تاریخ 1392/12/08 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه میشه این صندلی داغ اقای جواد زاده رو تمدید کرده و از این هم که هست داغ ترش کنید.
نماینده کل آذری زبان های دانشگاه حکیم سبزواری

این نظر توسط مجتبی ریاحی در تاریخ 1392/12/08 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

سلام خانوم ارمون شبتون بخیر
به حرف امین گوش ندید اون الان گرم متوجه نیست
خواهشا تمدید کنید باتشکر
نماینده برو بچ کل الکترونیک کشور
پاسخ : سلام شب شما هم بخیر.
دیر گفتین،من واسه آقای مهدی آبادی خوش آمد فرستادم.

این نظر توسط Armoon در تاریخ 1392/12/08 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

سلام شب بخیر
آقای جوادزاده اگه دوستاتون و خودتون تمایل دارین،میتونیم مهلت صندلی داغ رو تمدید کنیم؟؟
پاسخ : سلام خانم ارمون شب شما هم بخیر
دوستان نسبت به من لطف دارن ولی دیگه فک می کنم کافی باشه

این نظر توسط رضا عسگری در تاریخ 1392/12/08 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

سلام امین جان
امین داداش امیدوارم صندلی به قدر کافی داغ بوده و حسابی بهت خوش گذشته باشه .اگه قرار باشه یه روزی بری ترکیه من به عنوان مترجم میتونم در خدمتت باشمشکلک
پاسخ : سلام گجن خیر کارداش
داداش ایه ایستسم گدیم حتما خبر الرم بیلوی باهم گداخ

این نظر توسط yas در تاریخ 1392/12/08 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
اون پسره که امروز ظهر داشتین باهم از سلف میومدین و پیرهن قرمز تنش بود و شلوار جین پاش بود و موهاشم تقریبا لخت و کمی بلند بود جلوی سازمان مرکزی بودین...
غذاش نوع چند بود؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام یاسر جون
نوع یک

این نظر توسط مجتبی ریاحی در تاریخ 1392/12/08 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

امین شنیدم وقتت تموم شده
حیف شد تازه گرم افتادیم
بگو مسئولش کیه تا واست 20روز دیگه تمدید کنم میخوام سقف نظرات به1000 برسه
پاسخ : نه مجتبی جون نیازی نیست همین قدر کافی بود شما هر سوالی داری بپرس شخصی بهت جواب میدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,235
  • بازدید کلی : 39,053