loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
علی فاطمی بازدید : 65 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

ارها بار با دو چشم دلم، دیده ام رسم دلبری تان را

در نمازم شنیده ام گه گاه، ذکر الله اکبری تان را

 

من یتیم ندیدنت هستم، ای زحل! دست من به دامانت

می شود ماه! سامرا بدهی، نسیه یا نقد مشتری تان را؟

 

درد عشقی کشیده ام آقا! از خودم هم بریده ام آقا!

دانه دانه چشیده ام آقا! طعم انگور عسکری تان را

 

گرچه در کنج قلعه محصورید، گرچه از شیعیان خود دورید

بادها در بغل به عاشق ها، می رسانند رهبری تان را

 

گرچه زندانتان شکنجه نداشت، غیر درد و به غیر رنجه نداشت

در و دیوار قلعه می دیدند، رنج موسی بن جعفری تان را

میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) بر همه دوست داران آن حضرت مبارک باد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 1,520
  • بازدید کلی : 39,338