loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط habibi pOor در تاریخ 1392/05/21 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

بعد از شنیدن یه خبری فک کنم خونه 30 باید باشم،مخصوصا با این کویری که آورده فقط یونی خودمونو شامل میشه.
پاسخ : با سلام خب اگه خبزیه به ماهم بگید شاید بچه محلیم خبر نداریمشکلک

این نظر توسط زينب نوري در تاریخ 1392/05/20 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

okشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط زينب نوري در تاریخ 1392/05/17 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

گرسنگي که واقعا اره...شکلکولي خب از حق نگذريم بعضي غذاهاي سلف خوبه.البته اقاي نصرابادي شما مامانتون هستن واستون غذاميپزن ما که مامانمون پيشمون نيست به همون غذاي سلفم راضييم ديگه...شکلک
پاسخ : سلام
غذاي خونه كه درست چیز دیگه ایه اما نباید ابن رو یادتون بره که شما خودتون اشپزی بلدید
پسرا پس چه دلی دارن با غذا درست كرذدنشون

این نظر توسط ali.f در تاریخ 1392/05/16 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

من گم شدم اگه میشه بیا پیدام کنشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام علی
تو کی شیش اوردی که بازی رو شروع کنی؟؟شکلک
فک کنم ققنوسه بردتت واسه بچه اش بات بازی کنهشکلک

این نظر توسط زينب نوري در تاریخ 1392/05/16 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

راستش يکم توضيح ميدادين ........شکلکمن پشت بازي تو منچشم شکلکالبته تواين روزاي گرسنگي خيلي دوست دارم خونه شيشش باشم....واقعا چقدرجالبه همه اولش روزشماري ميکنيم زودتر ماه رمضون تموم شه ولي به اخرش که ميرسه ميگيم اي کاش هنوز ادامه داشت....من که واقعا دلم ميخاست ماه رمضون فعلاتموم نشه.ولي اميدوارم هممون از ماه رمضون بهره کافي رو برده باشيم وپيشاپيش عيد سعيد فطروبه همه دوستان عزيز تبريک ميگمشکلک
پاسخ : سلام خانم نوری
معلومه که این روزا حسابی گشنتون میشه که دلتون هوس
غذاي دانشگا رو کردهشکلکشکلک
عید شما هم مبارک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,270
  • بازدید کلی : 39,088