loading...
√برق قدرت 91 دانشگاه حکیم سبزواری
فردوسی بازدید : 96 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (2)

 

ای کاش حرم بودم و مهمان تو بودم
مهمان تو و سفره احسان تو بودم

یک عمر گذشت و سر و سامان نگرفتم
ای کاش فقط بی‏سر و سامان تو بودم

تا چشم گشودم به دلم مهر تو افتاد 
زآن روز چو آهوی بیابان تو بودم

طوفان عجیبی است غم عاشقی تو 
چون موج اسیر تو و طوفان تو بودم

ای گنبد تو عشق ، من خسته دل ای کاش  
چون کفتر پر بسته ایوان تو بودم

یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست  
ای کاش ز  زوار خراسان تو بودم

 

ولادت امام علی بن موسی الرضا (عليه‌السلام) رو به همه همکلاسیا بخصوص خراسانیا تبریک میگم.

خوشا به سعادتتون که در جوار آقا امام رضایین.به قول استاد حمید سبزواری:


آنان كه در جوار رضا آرميده‌اند

كفران نعمت است بهشت آرزو كنند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Armoon در تاریخ 1392/06/25 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

منم ولادت امام رضا(ع)رو به همه تبریک میگم.
ازش میخوام هوای همه رو به خصوص ماها رو که مثه خودش غریبیم(البته تو سبزوار)داشته باشهشکلک

این نظر توسط habibip0or در تاریخ 1392/06/25 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است ؛
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است ؛
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای ؛
آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .
فردا رو به همتون تبريك ميگم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 751
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 1,488
  • بازدید کلی : 39,306